يك تصوير ذهني براي مشتري ايجاد كنيد

مشاور شركت بيمه پارسيان

يك تصوير ذهني براي مشتري ايجاد كنيد

۷۷ بازديد

يك تصوير ذهني براي مشتري ايجاد كنيد

فرض كنيد كه يك طراح كلاه مي‌خواهد براي محصولات خود تبليغ نمايد. جملۀ "من يك طراح هستم و طرحهاي من توسط توليدكنندگان مختلف به بازار عرضه شده است" خيلي تكراري و بي‌تأثير خواهد بود. بهترين راه ارائه تصوير ذهني به مخاطب است. در اين مثال او مي‌تواند از كلاهي كه هنرپيشه معروف سينما در يكي از فيلمها به سر گذاشته بود، آغاز كند و وقتي اين تصوير در ذهن شنونده تشكيل شد، بگويد كه طراحي آن كلاه توسط او انجام شده است. اين روش را مي‌توان در صحبت كردن با يك فرد يا يك گروه به كار گرفت .

مردم افكار خود را با تصاوير به خاطر مي‌سپارند. به همين علت امروزه آرم‌ها و تصاوير تبليغاتي بسيار كارا شده اند. نفوذ به بخش تصويري مغز ،قوي‌ترين راه براي ايجاد ارتباط با افراد است .


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد