بايدها و نبايدهايي كه در مديريت پرسنل باهوشتان بايستي در نظر داشته باشيد

۸۲ بازديد

بايدها و نبايدهايي كه در مديريت پرسنل باهوشتان بايستي در نظر داشته باشيد

 

 افرادي در سازمان شما كه ظرفيت بالاتري در ايجاد ارزش افزوده دارند، لزوماً كساني نيستند كه داراي بهترين عناوين و يا بهترين تحصيلات باشند.آنها حتي ممكن است كه افراد راحتي براي مديريت كردن نيز نباشند. در اينجا سه بايد و نبايد براي رهبري باهوش ترين افراد در دفترتان ذكر مي گردد:

 

1-    چيزها را به ايشان توضيح داده و متقاعدشان كنيد ولي به آنها نگوييد كه دقيقاً چه بكنند. افراد باهوش كلام رهبر را سرلوحه قرار نمي دهند بلكه آنها نياز دارند كه بدانند چرا از ايشان خواسته شده كه كار خاصي را انجام دهند.

 

2-    از تخصصتان استفاده كنيد ولي از سلسله مراتب استفاده نكنيد. افراد باهوش تحت تأثير عناوين قرار ندارند.

 

3-   به آنها بگوييد كه چه كاري انجام دهند ولي به آنها نگوييد كه اين كار را چگونه انجام دهند. افراد باهوش از اينكه مشخص كنند چگونه كار را انجام دهند، لذت مي برند و اغلب با ميل وارد چالشها مي شوند.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد