1- كلمه"سريع"(fast ):
را در تبليغات خود استفاده كنيد. مردم معمولا انتظار نتيجه سريع، تحويل سريع، سفارش سريع و... را دارند. مردم اين روزها ارزش بيشتري براي وقت خود در قياس با پول قائل هستند.
2- كلمه "ضمانت"(guaranteed):
را در تبليغات خود به كار ببريد. مردم مايل هستند از شرايط كالايي كه ميخرند خاطر جمع باشند آنها بر روي پولي كه به سختي به دست آوردهاند ريسك نميكنند.
3- از كلمه "محدود"(limited):
استفاده كنيد. مردم ميخواهند چيزيهايي را دريافت كنند و داشته باشند كه كمياب يا انحصاري هستند زيرا آنها در اين انديشه هستند كه داراييهاي با ارزشتري داشته باشند.
4- از كلمه" ساده يا آسان"(easy or simple):
استفاده كنيد. مردم سفارش دهي آسان، آموزش آسان، كاربرد آسان، پرداخت آسان و... را ميپسندند.
5- از كلمه "گواهي نامه/تايديه "(testimonial ):
استفاده كنيد. مردم ميخواهند قبل از خريد مدارك قابل استنادي در مورد صحت و مزيتهاي كالاي شما داشته باشند. اين مورد ميتواند شامل مدارك اطمينان بخش و ويژه شما باشد.
6- از كلمه" تخفيف(discount)"
استفاده كنيد. مردم به دنبال خريد ارزان هستند. ميتوانيد براي آنها امكاناتي همچون تخفيف در اولين خريد، تخفيف در معاملات زياد و حجيم، ارائه يك سري امكانات رايگان و... را فراهم كنيد.
7- از كلمه "رايگان"(free ):
استفاده كنيد. مردم قبل از وارد شدن به جريان معامله نياز به ايجاد انگيزه از طريق دريافت برخي خدمات رايگان دارند. كه ميتواند شامل كتابها، لوازم و خدماتي از اين دست باشد.
8- از كلمه "شما يا متعلق به شما"(you/your):
اسفاده كنيد. مردم نياز دارند كه احساس كنند شما با آنها حرف ميزنيد. اين كار باعث ميشود كه آنها احساس كنند براي شما مهم هستند.
9- از كلمه" مهم"(important):
استفاده كنيد. مردم نميخواهند اطلاعات مهمي كه ممكن است در زندگيشان موثر باشد از دست بدهند. آنها بر روي اين كلمه تمركز ميكنند و به آن توجه خواهند كرد.
10- از كلمه "تازه" (new ):
استفاده كنيد. مردم محصولات و خدماتي را ميپسندند كه باعث بهبود زندگيشان بشود مثل اطلاعات تازه، طعمهاي تازه، فناوريهاي جديد، نتايج جديد و....