10كلمه اي كه در تبليغات در فرايند تجارت الكترونيك مي‌تواند بيننده را تحريك كند:

۸۳ بازديد

 

 

1- كلمه"سريع"(fast ):

را در تبليغات خود استفاده كنيد. مردم معمولا انتظار نتيجه سريع، تحويل سريع، سفارش سريع و... را دارند. مردم اين روزها ارزش بيشتري براي وقت خود در قياس با پول قائل هستند.

 2-  كلمه "ضمانت"(guaranteed):

  را در تبليغات خود به كار ببريد. مردم مايل هستند از شرايط كالايي كه مي‌خرند خاطر جمع باشند آنها بر روي پولي كه به سختي به دست آورده‌اند ريسك نمي‌كنند.

 3-  از كلمه "محدود"(limited):

  استفاده كنيد. مردم مي‌خواهند چيزي‌هايي را دريافت كنند و داشته باشند كه كمياب يا انحصاري هستند زيرا آنها در اين انديشه هستند كه دارايي‌هاي با ارزش‌تري داشته باشند.

 4- از كلمه" ساده يا آسان"(easy or simple):

 استفاده كنيد. مردم سفارش دهي آسان، آموزش آسان، كاربرد آسان، پرداخت آسان و... را مي‌پسندند.

 5- از كلمه "گواهي نامه/تايديه "(testimonial ):

 استفاده كنيد. مردم مي‌خواهند قبل از خريد مدارك قابل استنادي در مورد صحت و مزيتهاي كالاي شما داشته باشند. اين مورد مي‌تواند شامل مدارك اطمينان بخش و ويژه شما باشد.

 6- از كلمه" تخفيف(discount)"

 استفاده كنيد. مردم به دنبال خريد ارزان هستند. مي‌توانيد براي آنها امكاناتي همچون تخفيف در اولين خريد، تخفيف در معاملات زياد و حجيم، ارائه يك سري امكانات رايگان و... را فراهم كنيد.

 7- از كلمه "رايگان"(free ):

 استفاده كنيد. مردم قبل از وارد شدن به جريان معامله نياز به ايجاد انگيزه از طريق دريافت برخي خدمات رايگان دارند. كه مي‌تواند شامل كتابها، لوازم و خدماتي از اين دست باشد.

 8- از كلمه "شما يا متعلق به شما"(you/your):

  اسفاده كنيد. مردم نياز دارند كه احساس كنند شما با آنها حرف مي‌زنيد. اين كار باعث مي‌شود كه آنها احساس كنند براي شما مهم هستند.

 9- از كلمه" مهم"(important):

 استفاده كنيد. مردم نمي‌خواهند اطلاعات مهمي كه ممكن است در زندگي‌شان موثر باشد از دست بدهند. آنها بر روي اين كلمه تمركز مي‌كنند و به آن توجه خواهند كرد.

 10-  از كلمه "تازه" (new ):

 استفاده كنيد. مردم محصولات و خدماتي را مي‌پسندند كه باعث بهبود زندگي‌شان بشود مثل اطلاعات تازه، طعم‌هاي تازه، فناوري‌هاي جديد، نتايج جديد و....


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد