سه شنبه ۰۵ فروردین ۹۹ | ۱۲:۵۴ ۷۶ بازديد
اجرا بزرگترين مسالهء مطرح نشده در مديريت امروز است و نبود آن بزرگترين مانع موفقيت و بيشتر ناكاميهايي است كه به اشتباه به گردن علل ديگر گذاشته ميشود.
شركتهايي كه براي كارهاي درست وقف شدهاند و براي مسووليتهاي اجتماعي خود تعهدنامهاي دارند كه براساس آن كار كنند سودآورتر از آنهايي هستند كه اين كارها را نميكنند.
به جاي پرداختن به برنامهء استراتژيك, به تفكر و ايدههاي استراتژيك روي آوريد.
در بازاريابي نوين (بازارداني) به جاي داشتن سبد محصولات بايد به داشتن سبد مشتريان توجه داشت.
رمز برد و پيروزي روشن است: «بكوشيم تا در يك زمينه دوبار بازنده نشويم.»
انسان در بازي گاهي ميبرد و گاهي چيز ياد ميگيرد.
هنر بازاريابي امروز< ,فروش يخچاي به اسكيمو نيست,> بلكه اسكيمو را به عنوان يك مشتري خشنود همواره در كنار داشتن است.
مشتريان زبان گويايي دارند, اگر بيواسطه با آنها در ارتباط بوده و گوشي شنوا داشته باشيم ميتوان از ايشان چيزهاي زيادي ياد گرفت.
مسير ناهموار تحوي بايد بهكوشش خود مدير پيموده شود, زيرا تحوي چيزي نيست كه مدير فرمان دهد و ديگران اجرا كنند.
به جاي شغل, در پي مشتري باشيد, اگر انسان بتواند محصولي عرضه كند كه خواهان داشته باشد, از بيكاري نجاتيافته است.
دنيا را دوگونه ميتوان تغيير داد: