45 جمله مديريتي

مشاور شركت بيمه پارسيان

45 جمله مديريتي

۷۶ بازديد
  • اجرا بزرگ‌ترين مسالهء مطرح نشده در مديريت امروز است و نبود آن بزرگ‌ترين مانع موفقيت و بيش‌تر ناكامي‌هايي است كه به اشتباه به گردن علل ديگر گذاشته مي‌شود.
  • شركت‌هايي كه براي كارهاي درست وقف شده‌اند و براي مسووليت‌هاي اجتماعي خود تعهدنامه‌اي دارند كه براساس آن كار كنند سودآورتر از آن‌ها‌يي هستند كه اين كارها را نمي‌كنند.
  • به جاي پرداختن به برنامهء استراتژيك, به تفكر و ايده‌هاي استراتژيك روي آوريد.
  • در بازاريابي نوين (بازارداني) به جاي داشتن سبد محصولات بايد به داشتن سبد مشتريان توجه داشت.
  • رمز برد و پيروزي روشن است: «بكوشيم تا در يك زمينه دوبار بازنده نشويم
  • انسان در بازي گاهي مي‌برد و گاهي چيز ياد مي‌گيرد.
  • هنر بازاريابي امروز< ,فروش يخچاي به اسكيمو نيست,> بلكه اسكيمو را به عنوان يك مشتري خشنود همواره در كنار داشتن است.
  • مشتريان زبان گويايي دارند, اگر بي‌واسطه با آن‌ها در ارتباط بوده و گوشي شنوا داشته باشيم مي‌توان از ايشان چيزهاي زيادي ياد گرفت.
  • مسير ناهموار تحوي بايد به‌كوشش خود مدير پيموده شود, زيرا تحوي چيزي نيست كه مدير فرمان دهد و ديگران اجرا كنند.
  • به جاي شغل, در پي مشتري باشيد, اگر انسان بتواند محصولي عرضه كند كه خواهان داشته باشد, از بيكاري نجات‌يافته است.
  • دنيا را دوگونه مي‌توان تغيير داد:
  • تا كنون نظري ثبت نشده است
    امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد