هفت راز مديران موفق

مشاور شركت بيمه پارسيان

هفت راز مديران موفق

۸۰ بازديد

 

  

 

1-     مطرح كردن پرسشهاي متعدد و گوش سپردن به پاسخ‌ها

 با پرسيدن سئوال‌هاي متعدد مسائلي مطرح مي شود كه ممكن است از آنها غافل باشيد. اگر به دقت گوش دهيد از آنچه مي شنويد متحير خواهيد شد و كارمندان نيز از توجه شما به هيجان مي آيند.

 

2-     يادگيري 360 درجه

 

سعي كنيد از هركس چه درون شركت يا حتي بيرون شركت مطلبي ياد بگيريد.

 

3-     عدم شتاب در استخدام كارمندان

قرار دادن هر كارمند در جايگاه مناسب يكي از مهمترين مسئوليت‌هاي مدير است. يك مدير موفق هرگز نبايد در انتخاب كارمندان عجله كند.

 

4-      انتقادپذيري

 سعي كنيد به جاي اينكه بيشتر منتظر تقدير و تشكر ديگران باشيد، ‌به انتقادهاي سازنده آنها گوش داده و عمل كنيد.

 

5-     پرداختن به كارهاي مهمتر

توجه خود را به مسائلي معطوف كنيد كه از اهميت بيشتري برخوردار است، كارهاي كم اهميت را به ديگران محول كنيد و يا از آنها صرفنظر كنيد.

 

6-     هدايت كارمندان

 كارمندان مي‌خواهند بدانند كه شما شركت را به چه سمتي مي‌خواهيد سوق دهيد، اكثر آنها از اهداف شما تبعيت مي‌كنند و در ديدگاه‌ها و ارزش‌هاي شما سهيم مي‌شوند.

 

7-     ارائه پاداش

 اگر كارمندان كاري را به خوبي انجام دادند، بدون درنگ به آنها پاداش دهيد در انجام اين كار صرفه جويي نكنيد و همه كارمندان را در نظر بگيريد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد