نكات مديريتي

مشاور شركت بيمه پارسيان

نكات مديريتي

۸۶ بازديد

1)   مطمئن شويد مأمور خريدي كه براي سازمان در نظر گرفته‌ايد، علاوه بر كارداني و رعايت اصول درست بازاريابي، مورد اعتماد، زرنگ و خوش‌سليقه نيز هست و همان‌گونه كه بر قيمت كالاها توجه دارد، بر زيبايي و كيفيت آنها نيز اهميت مي‌دهد.

2)      در صورت لزوم با قاطعيت نه بگوييد.

3)      سعي كنيد با اصول ساده روانشناسي آشنا شويد.

4)      طوري رفتار كنيد كه ديگران شما را به عنوان الگو انتخاب كنند و آينده كاري دلخواه خود را در قالب شخصيت شما مجسم كنند.

5)      هرگز در حضور كارمندان با ديگر معاشرين خود، پشت سر افراد بدگويي نكنيد.

6)      رعايت سلسله مراتب كاري را به مسئولين و سرپرستان گوشزد كنيد.

7)      براي آزمودن كارمندان‌تان با آزمايش‌هاي فاقد ارزش و بي‌اساس، شخصيت آنان را زير سؤال نبريد.

8)      با شروع به موقع جلسات، وقت‌شناسي را عملاً به حاضرين بياموزيد.

9)   براي گيراتر شدن سخنان خود، هميشه چند عبارت كليدي از بزرگان و افراد برجسته در ذهن داشته باشيد و در موقع لزوم آنها را به كار ببريد.

10)   در انجام كارها به سه نكته بيش از بقيه نكات توجه كنيد: اعتماد به نفس، اعتماد به نفس، اعتماد به نفس.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد